The Rasmus - Italian Community

Lauri & Aki interview at Metrolive (FI) - 22.3.2012, and SkyRadio.ru review - Metrolive (9.4), Voice (10.4) added

« Older   Newer »
  Share  
view post Posted on 23/3/2012, 01:05
Avatar

"Say it again if you want to depress me, say it again go ahead I feel nothing !!"

Group:
Moderator
Posts:
14,751
Location:
North Pole (Caribbean Islands on Christmas time)

Status:


band

Da Google un articolo del sito finlandese Metrolive del 22.3.2012 in cui vengono elencate le sventure nelle quali sono stati coinvolti i The Rasmus: dove c'è stato un cataclisma erano presenti anche loro. :lol:
Meno male che non è gli mai accaduto nulla di grave, sono soltanto 'un po'' TANTO sfortunati. :bacio: (Pic, Pic)

Natural phenomena following Lauri Ylöstä

The Rasmus has experienced earthquakes, remained stuck in the Faroe Islands, and had swine flu, and at the heart of dengikuumeen
The Rasmus fresh image I'm A Mess-video for Japan at the same time, when there was an earthquake about a month ago.
"It should not be laughing about it, but we slept in delicious dreams of the shakes," singer Lauri Ylönen explains.

The band is a natural phenomena in the past to stroll around, at the mercy of the world. Japan experienced an earthquake was not the only one.
"It seems that we are anywhere we go, there is the natural phenomena. Earthquakes are being felt in more places. When the swine flu began in Mexico, of course we were just at that time in Mexico City. We have been at the heart of the dengikuumeen several times in the Faroe Islands and the freeze-trapped, when there became a mega-fog," drummer Aki Hakala says.
"Black and it's a wonderful feeling to be at the mercy of nature. It remembers, who is the master, Or Mrs., Or the mother," Ylönen says.
Lauri Ylönen has had to resort to Mexicossa the oxygen machine. Read the story Here.

~~~
CITAZIONE
I fenomeni naturali seguono Lauri Ylönen

I The Rasmus hanno avuto esperienza di terremoti, di rimanere bloccati alle isole Faroe, ed erano nel luogo in cui è esplosa l'influenza suina proprio nel momento in cui è iniziata.
L'evento più recente riguarda il video per 'I'm A Mess' girato in Giappone, quando c'è stato un terremoto circa un mese fa.

"Non dovremmo riderci su, ma abbiamo dormito in sogni deliziosi durante lo squotimento," spiega il cantante Lauri Ylönen.

Il gruppo si è trovato nel bel mezzo di fenomeni naturali in precedenza in giro per il mondo. Il terremoto sperimentato in Giappone non è stato l'unico.
"Sembra che dovunque ci troviamo, avvenga un fenomeno naturale. I terremoti si sentono in molti luoghi. Quando è iniziata l'influenza suina in Messico, naturalmente eravamo proprio in quel momento a Città del Messico. Ci siamo trovati nel bel mezzo di questi eventi diverse volte, alle Isole Faroe siamo rimasti intrappolati da una mega-nebbia," dice il batterista Aki Hakala.
"E' una sensazione meravigliosa essere in balia della natura. Ti ricorda chi comanda, madre natura," dice Ylönen.
In Messico Lauri è dovuto ricorrere ad una macchina di ossigeno. Leggete la storia QUI.

~~~

L'altro articolo del 12.6.2011.

Lauri Ylönen relied on an oxygen machine gig
Favorite singer's gig, it was difficult to breathe
Rasmus, the band's singer Lauri Ylönen about the height differences between the issuing to him quite a proved tricky to handle, when he had a gig in Mexico.

"There, the air quality is a bit different, so the gig is equipped with the basic oxygen bottle. It seems to häröltä as they go out in mid-bite mass of oxygen. But, it is recommended there, if you have not had time for a couple of weeks of high altitude training camp," the singer says with a laugh.
CITAZIONE
Lauri Ylönen è dovuto ricorrere ad una macchina di ossigeno durante un concerto
Al concerto preferito del cantante, era difficile respirare.

Il cantante dei The Rasmus Lauri Ylönen parla delle differenze di respirazione in altitudine che si sono rivelate difficili da gestire quando hanno fatto un concerto in Messico.
"Lì, la qualità dell'aria è un po' diversa, così il concerto è dotato di una bombola di ossigeno di base. Sembra che uscendo in strada ci sia una carenza di ossigeno. Ma come raccomandano lì, è necessario l'ossigeno se non si è avuto il tempo di trascorrere un paio di settimane in un campo ad alta quota," dice il cantante con una risata.
~~~

Già postato QUI, il video è anche su Youtube. Il riassunto di quello che ha detto tradotto dal GhostOfLove.
CITAZIONE
- Hanno provato a lungo prima, e canterà e suonerà strumenti contemporaneamente.
- Si sente più sicuro con i The Rasmus durante i concerti.
- Ha detto che quando sono stati in Messico hanno avuto bisogno delle bombole d'ossigeno al concerto a causa della differenza di altitudine, è comunque raccomandato a meno che qualcuno non ha trascorso due settimane in un campo ad alta quota per abituarsi.



Edited by *ICE* (The Polar Bear)™ - 23/3/2012, 05:06
 
Web  Top
view post Posted on 23/3/2012, 01:09
Avatar

"Say it again if you want to depress me, say it again go ahead I feel nothing !!"

Group:
Moderator
Posts:
14,751
Location:
North Pole (Caribbean Islands on Christmas time)

Status:


Qualche vecchia intervista in cui ci raccontano di queste disavventure.

CITAZIONE
Topic, 7.8.2006. "Il gruppo preferito ha quasi dovuto cancellare il concerto."
Per 11 anni i The Rasmus non hanno cancellato un singolo concerto ma nel weekend stava per accadere all'Ankkarock. Il sabato è trascorso come un giallo in modo piuttosto nervoso, poiché l'orgoglio d'esportazione della Finlandia stava per restare bloccato sulle Isole Faroe dopo il loro ultimo concerto.
La nebbia che ha bloccato tutti i voli dall'isola non è scomparsa fino alle prime ore di Domenica e gli aerei sono stati in grado di atterrare per prendere queste persone imprigionate e farle lasciare immediatamente queste isole. A mezzogiorno di Domenica erano di ritorno sul suolo finlandese e dopo 2 ore erano sul palco con un'energia che non mostrava segni di una notte passata senza dormire.
"Ci dispiace di essere in ritardo," Lauri ha detto gentilmente all'inizio del loro concerto. "I gorilla nella nebbia sono riusciti finalmente a ritornare !!"

band19x.th band28o.th band27.th

E&A // Faroe Islands // Faroe Islands fog

~~*~~


~~*~~

CITAZIONE
CITAZIONE
Topic, 25.4.2009. "Interview with Eero about the Mexican flu."
I: "Quando siete stati informati che il concerto doveva essere cancellato, e cosa vi è stato detto come motivo ?"
Eero: "Ieri intorno alle 4 o 5 del pomeriggio eravamo nell'Auditorio National a Mexico City quando il nostro manager Seppo Vesterinen ci ha chiamato, dicendo che c'era una grande possibilità che il concerto sarebbe stato cancellato. Sembrava davvero strano, ma nel tardo pomeriggio le autorità locali hanno deciso che era meglio chiudere tutti i teatri ed i cinema ed i musei come precauzione per prevenire la diffusione del virus. Nessuno di noi è stato preso dal panico o nulla, ma poiché non sappiamo quanto sia pericolosa e come facilmente può diffondersi l'epidemia, siamo tutti preoccupati e ci domandiamo cosa dovremmo fare in seguito. L'incertezza è la cosa più dura."

CITAZIONE
Topic, 2.5.2009. "Lauri in ospedale (x un controllo)."
"Tutto quello che so è che i The Rasmus sono ritornati dal Tour in Argentina e Lauri voleva farsi visitare anche se non accusava sintomi," commenta il manager Seppo Vesterinen sulla visita di Ylönen all'ospedale.

CITAZIONE
Video, 26.4.2009. "The Rasmus in Monterrey, Mexico."
Eeeero !!! gif Per strada in Messico durante l'influenza senza la mascherina; poteva girarlo in un altro momento, luogo.

~~*~~

CITAZIONE
Topic, 14.2.2012.
"We heard there was an earthquake here in Tokyo, and we didn't even wake up... so don't worry!"
"Abbiamo sentito che c'è stato un terremoto qui a Tokyo, e noi non ci siamo neppure svegliati... così non preoccupatevi!"



11.2.2012 // Colazione giapponese // Roppongi, Tokyo

~~*~~


~~*~~

CITAZIONE
CITAZIONE
Topic, 16.6.2009. "St. Petersburg."
"OK, penso che ho bisogno di andare via ora, il ristorante dell'albergo sta andando a fuoco, ed i pompieri mi stanno chiedendo di uscire, l'atrio è pieno di fumo, che sta accadendo ???? Così, è ora di dirigerci a Rostov..."
-Aki

CITAZIONE
Topic, 20.6.2009. "Un incidente sul palco ha rovinato il Rock Festival siberiano."
Il palco allo Stadio dello Sport è crollato poche ore prima del festival musicale Monsters Of Rock che doveva iniziare a Novosibirsk, la più grande città in Russia della Siberia.
Lo spettacolo di Novosibirsk avrebbe dovuto presentare delle grandi megastar mondiali del Rock come Alice Cooper, Scorpions, The Rasmus e Kingdom Comе.


palco
~~*~~


CITAZIONE
Topic, 22.6.2009. "Volo Khabarovsk - Vladivostok."
Blog. "Oh *biiiip* (XD), è il momento dell'atterraggio, sembrano tutti un po' spaventati, quindi preghiamo per il meglio e vi farò sapere com'è stato."
Volo Vladivostok - Khabarovsk - 7:02 AM
"Il nostro pilota non è stato in grado di atterrare, dobbiamo tornare a Khabarovsk! *biiiip*! Cercherò di dormire..."
Volo Khabarovsk - Vladivostok - 11:50 AM
"Ok, secondo tentativo... il cielo sembra più sereno ora. Speriamo di avere più fortuna stavolta! Finora è andata benissimo..."
Khabarovsk, all'hotel - 6:00 PM
"Ah, ho dormito così bene, che giornata stancante. Il secondo tentativo di atterraggio è andato bene, grazie a Dio. Volare è bello, volare è bello, volare è bello......... NO!"
-Aki
~~~

~~*~~

CITAZIONE
Topic, 28.12.2004. "MAREMOTO ASIATICO, The Rasmus coinvolti?"
"Molta gente mi dice che alcuni membri dei The Rasmus erano in vacanza lì... e i telegiornali parlando di finlandesi morti... se sapete qualcosa vi prego ditemelo."
"A me han detto di star tranky ke sn al sicuro. lauri è ai caraibi."
(Topic. "Andrò ai Caraibi a Natale.. perché ci sono gli orsi polari che si aggirano per le strade e ritornano in Finlandia," dice il cantante e leader Lauri Ylönen, raccontando degli inverni al nord a persone che proprio in alcun modo credono davvero a quello che sta dicendo.)
"....stanno tutti bene.........."

Che pena, erano tutti in vacanza e non sapevamo con certezza dove fossero andati. gif





Edited by *ICE* (The Polar Bear)™ - 23/3/2012, 05:18
 
Web  Top
view post Posted on 23/3/2012, 01:11
Avatar

"Say it again if you want to depress me, say it again go ahead I feel nothing !!"

Group:
Moderator
Posts:
14,751
Location:
North Pole (Caribbean Islands on Christmas time)

Status:


band

Una review su 'I'm A Mess' di un sito russo, Sky Radio, QUI. (ENG, ITA)

The Rasmus @ Shocker. «I'm a Mess» survived! 6-5!

Cingl «I'ma Mess» entered the eighth studio album by Finnish rock band The Rasmus, who received the plain name of «The Rasmus». For the first time the song sounded February 25, 2012 in the hall of Helsinki Ice Hall. The very single was released March 5, 2012. Also, recently hosted a presentation video for the song «I'ma Mess». New album is scheduled for April 18, 2012. According to the musicians themselves, they named the album after the group, as they worked on their own. In total, the album includes 10 songs.

The group The Rasmus - one of the most successful Finnish bands. Around the world at the moment has already sold more than 3.5 million of their albums, they have eight gold and five platinum awards. The Rasmus have released seven studio albums, two compilations and 24 singles.

Opinions "Over": Let it be, the ears are not Baha'is, the background goes well, though on other songs, it is weaker. Good for dates, melodic, mood lifts. Rasmus - a tramp, then let them roam, will be stronger. Kreativnenko, nothing bad uslyshl, every song is worthy of attention. The vibrant song, let it be. I will say yes, I'm a fan of instrumental music.

Opinions "Against": One less, is not as it should and not because it was a Rasmusa. Boring, the mood has not risen. Trying to find something in it that can cling, no song. Thumbs Down, did not like to 21st century, we must move forward. Boring, not made, something it lacks.

The song survived. Book it on SKY Radio!
CITAZIONE
The Rasmus @ Shocker. "'I'm A Mess' è sopravvissuta! 6-5!"

'I'm A Mess' è il primo singolo dall'ottavo album della Rock band finlandese The Rasmus, a cui è stato dato il semplice nome “The Rasmus”. La canzone è stata suonata per la prima volta il 25 Febbraio 2012 nella sala Ice Hall di Helsinki. Lo stesso singolo è stato rilasciato il 5 Marzo 2012. Inoltre, recentemente c'è stata la presentazione del video per la canzone 'I'm A Mess'. L'uscita del nuovo album è prevista per il 18 Aprile 2012. Secondo gli stessi musicisti, hanno chiamato l'album come il gruppo perché ci hanno lavorato su da soli. In totale, l'album include 10 canzoni.

Il gruppo dei The Rasmus è una delle band finlandesi di maggiore successo. Al momento nel mondo hanno già venduto più di 3 milioni e mezzo di album, hanno vinto 8 dischi d'Oro e 5 dischi di Platino. I The Rasmus hanno rilasciato 7 album, 2 compilation e 24 singoli.

Opinione “A favore”: si lascia andare, le orecchie non sono Baha, il sottofondo va bene, anche se rispetto ad altre canzoni è più debole. Buona per appuntamenti, melodica, rinfranca l'umore. I The Rasmus, - un vagabondo, poi li lascia vagare, sarà più forte. Non male dal punto di vista creativo, ogni canzone del gruppo è degna di attenzione. La canzone è vibrante, si lascia andare. Dirò di sì, sono un fan della musica strumentale.

Opinione “Contro”: ha qualcosa in meno, non è come dovrebbe essere e non perché non è come una canzone dei The Rasmus. Noiosa, l'umore non è salito. Cercando di trovare in essa qualcosa a cui aggrapparsi, nessuna canzone. Pollice verso, non è piaciuta nel 21 secolo, dobbiamo andare avanti. Noiosa, non curata, manca qualcosa in essa.

La canzone è sopravvissuta. Richiedetela su SKY Radio!

~~~

~~*~~

CITAZIONE
Post, 28.2.2012.
- 'I'm A Mess' è stata l'ultima canzone ad essere nata prima che partissero per la Svezia. Lauri ha persino scritto parte del testo nello Studio nei 2 mesi che sono trascorsi prima di lasciare lo Studio.
- L'album di Lauri da solista ha influenzato il nuovo album dei The Rasmus nel modo che le canzoni sono nate ora in modo più spontaneo che in precedenza.

~~~
Post, 5.3.2012, ENG.
"'I'm A Mess' è stata realizzata l'ultimo giorno prima di lasciare lo Studio. Si è deciso di lavorare intensamente per due mesi interi, sistemando le copie," ricorda Lauri.
~~~
17.10.2011
16:45. "Lauri writing lyrics." -- "Lauri mentre scrive i testi."

aki8.th
~*~


CITAZIONE
Post, Topic, 25.2.2012.
"For me this is just a Eurovision song, it's perfect for the show."

Post, Topic, 19.3.2012.
Aki: "Io e Lauri aspettiamo con ansia l'evento dei Campionati Europei. Se riuscissimo a raggiungere con questa canzone persone che non conoscono i The Rasmus, sarebbe una grande cosa."
~~~

Ma le canzoni di questo nuovo album sono per caso state fatte in prospettiva per portarle proprio a questo tipo di eventi ?!? gif




Edited by *ICE* (The Polar Bear)™ - 27/3/2012, 02:34
 
Web  Top
view post Posted on 23/3/2012, 01:14
Avatar

"Say it again if you want to depress me, say it again go ahead I feel nothing !!"

Group:
Moderator
Posts:
14,751
Location:
North Pole (Caribbean Islands on Christmas time)

Status:


band

Un articolo del sito finlandese Metrolive (ENG, ITA). del 9.4.2012. Parlano delle varie fasi attraverso le quali sono passati e della vendita del CD, non si aspettano grandi risultati nelle classifiche.

(Pic)

CITAZIONE
Lauri Ylönen: Six weeks with the guys got keikkadösässä flippaamaan
Drummer Aki tingling as much as the little boy at Christmas

The Rasmus will publish the eighth album in over a week away. Previous Black Roses album after four years, so the singer Lauri Ylönen and drummer Aki Hakala waiting for the release and tour, like the little boys are looking forward to.
"Now the batteries are charged. I do not expect Malta to be here again to jump on this bandwagon. Every time the new album, tingling and excited me as much as the little boy at Christmas," says Aki.

Aki joined the band in 2000, but other men have been playing together since junior high school age. Lauri tells us that the back is also a heavy moments.
"The last tour in 2009 was inhabited keikkadösässä six weeks. Were always very naamatusten. Approximate calories after a start to flippaamaan," Lauri remembers.

Close together after being released into the men cheering their own homes and away from each other. Stand apart not usually stand for long.
"We call a couple of days to get in each other that way, should leave to go somewhere. We have been through so many different phases and the feelings that this is much more than friends work great together - this is the brotherhood and family. Maybe you could compare this sports team that wins and loses together," Lauri says.

The Rasmus is one of Finland's most successful bands. It has sold over 3.5 million records. International breakthrough with the band made the album Dead Letters (2003), which sold 1.5 million.

Aki and Lauri exciting growing list of investments, but do not consider them particularly relevant.
"We feel a little bit further than the record sales. After all, it is much harder than a sick thing, the gig that they sell products and our song is a very central role in athletics than the fact that the album would go to number one for a week. Of course, it always hopes that oltais uurastettu vain," Lauri shapes.

Athletics tracks Lauri refers to publication, in March I'ma Mess-sinkkuun, which is the World Athletics Championships official tournament song.
The Rasmus new album will be released 18. April.

~~~





Edited by *ICE* (The Polar Bear)™ - 11/4/2012, 08:27
 
Web  Top
view post Posted on 23/3/2012, 01:16
Avatar

"Say it again if you want to depress me, say it again go ahead I feel nothing !!"

Group:
Moderator
Posts:
14,751
Location:
North Pole (Caribbean Islands on Christmas time)

Status:


band

Un articolo del 10.4.2012 del sito finlandese The Voice (ENG, ITA); parlano di nuovo della volta in cui gli hanno offerto da mangiare lo sperma di balena. (Pic)

CITAZIONE
Rasmus-stars unknowingly ate sperm whale

Next week we publish a new album, The Rasmus musicians looked back on an interview with Voice couple more years ago, Japan experienced dining experience.
Aki the drummer and singer Lauri looked back laughing, how in 2006, oriented trip to Japan during eating were the musicians were tasting something Finnish tastes surprisingly delicious.
"We were at a restaurant with an open mind and told the cook that 'bring it for food, yes, we eat'."
Initially, the ball came to fish and the other, they survived well. Then came something strange, raksuvaa stuff. It was agreed with Lawrence that asked only after hitting what it is. Eventually, it became clear that it was a sperm whale.

Next week we published the band's own album bearing the name of the band was born under the stress-free environment. The Rasmus was doing the album without a record deal and the musicians of the plate-making was approached by 'back to the roots' in the spirit.
"We had a clear vision, that is two months every day duunia. Began to make a record last summer, we went to the training room every morning, ate breakfast, talked to them and began to make music."

As the popularity of Rasmusta surrounding the mechanism has also become bigger. According to Lawrence's growing framework can easily blur the image of what the band actually is in operation basically.
~~~





Edited by *ICE* (The Polar Bear)™ - 11/4/2012, 08:43
 
Web  Top
view post Posted on 23/3/2012, 01:20
Avatar

"Say it again if you want to depress me, say it again go ahead I feel nothing !!"

Group:
Moderator
Posts:
14,751
Location:
North Pole (Caribbean Islands on Christmas time)

Status:


L'ultimo vuoto, Thanks a Lot !! :up:
 
Web  Top
‚winterheart
view post Posted on 23/3/2012, 18:49




oddio, sono capitate tutte a loro O.O
 
Top
Darkrose90
view post Posted on 24/3/2012, 19:28




CITAZIONE (‚winterheart @ 23/3/2012, 18:49) 
oddio, sono capitate tutte a loro O.O

Si infatti..poverini =( però ringrziando il cielo non gli è mai accaduto nulla, per carità...
 
Top
‚winterheart
view post Posted on 24/3/2012, 21:12




e speriamo non capiti mai!
 
Top
view post Posted on 11/4/2012, 01:11
Avatar

"Say it again if you want to depress me, say it again go ahead I feel nothing !!"

Group:
Moderator
Posts:
14,751
Location:
North Pole (Caribbean Islands on Christmas time)

Status:


Aggiungo qui due articoli con due interviste: del 10.4.2012 del sito finlandese The Voice (ENG, ITA), parlano di nuovo della volta in cui gli hanno offerto da mangiare lo sperma di balena.

Ed un altro del sito finlandese Metrolive (ENG, ITA). del 9.4.2012. Parlano delle varie fasi attraverso le quali sono passati e della vendita del CD, non si aspettano grandi risultati nelle classifiche.
 
Web  Top
9 replies since 23/3/2012, 01:05   527 views
  Share